بازی Assassin’s Creed Shadows ممکن است در آینده سختتر شود، مخصوصاً برای بازیکنانی که به دنبال چالشی بزرگتر هستند.
خبر کوتاه:
تیم یوبیسافت در حال بررسی افزودن یک سطح دشواری سختتر است.
در حال حاضر، بازی سه سطح دشواری برای مبارزات و مخفیکاری دارد: آسان، معمولی و حرفهای.
این تیم روی بازخوردهای بازیکنان کار میکند و انتظار میرود بهزودی چندین رفع اشکال و بهبود قابلیتها ارائه شود.
اظهارات کارگردان بازی:
جاناتان دومونت، کارگردان خلاق Assassin’s Creed Shadows، اعلام کرده است که تیم یوبیسافت «بهطور فعال در حال بررسی اضافه کردن سطحی دشوارتر برای برخی از بازیکنان» است.
نظر بازیکنان و بهروزرسانیها:
در گفتگو با GamesRadar+ در کنفرانس توسعهدهندگان بازی ۲۰۲۵، دومونت به چالشطلبترین بازیکنان گفت: «چقدر چالش میخواهید؟ ما این موارد را بررسی کرده و نظرات مردم درباره بازی را رصد میکنیم.»
در حال حاضر، بازیکنان میتوانند بین سه سطح دشواری برای مبارزات و مخفیکاری انتخاب کنند: آسان، معمولی و حرفهای. برخی از بازیکنان کنجکاو هستند که مخفیکاری تا چه حد سختتر خواهد شد.
دومونت تأکید کرده که تیم روی «بازخوردهای سازندهای» که تاکنون دریافت شده کار میکند. این یعنی میتوانیم انتظار داشته باشیم که «مقدار قابل توجهی از رفع اشکالات و برخی بهبودهای جزئی قابلیتها» در ماههای آینده ارائه شود.
بهروزرسانیها و موفقیت بازی:
تاکنون چندین وصله برای بازی منتشر شده است، از جمله Title Update 1.0.1 که در ۲۷ مارس منتشر شد و مشکلات پایداری جهانی و برخی از ایرادات حالت عکس در PS5 و PC را که منجر به کرش میشد، برطرف کرد.
با وجود تأخیرهای متعدد در عرضه، Assassin’s Creed Shadows توانسته شروع قدرتمندی داشته باشد، با یک میلیون بازیکن در روز اول انتشار. این بازی دومین رکورد درآمد فروش روز اول را در تاریخ مجموعه Assassin’s Creed بهدست آورد، که تنها توسط Valhalla شکست خورده است. در Steam، این بازی در ۲۳ مارس به اوج تعداد بازیکنان همزمان خود یعنی ۶۴,۸۲۵ نفر رسید.
این بازی نقشآفرینی اکشن، که چهاردهمین نسخه اصلی این سری محسوب میشود، در ژاپن فئودالی و در دوره Azuchi-Momoyama (سال ۱۵۷۹)، زمانی مملو از جنگهای داخلی، روایت میشود.